Friday, August 29, 2008

Pengumuman: Pelajar UTP di tahan

Oleh Ahmad
Sabtu, 30 Ogos 2008

TRONOH: Seorang mahasiswi mengadu tidak dapat tidur dengan lena kepada rakan serumahnya. Sejurus selepas itu, rakan-rakannya dengan rasa bertanggungjawab menghantar beliau ke Hospital Permaisuri Bainun, Ipoh yang terletak lebih 30 Kilometer dari kampus.

Selepas mengharungi beberapa buah lampu isyarat, beliau dan rakan-rakanya tiba di hospital, menurut doktor, beliau mempunyai masalah dengan apendiks dan sekarang sedang di tahan untuk di analisa samada perlu pembedahan atau hanya ubat luaran.

Rakan-rakan sekelasnya, sedang sibuk menguruskan kenderaan masing-masing untuk melawat beliau di Ipoh. "Semoga cepat sembuh dan banyakkan bersabar", kata salah seorang kawan sejurusan dengannya, faiz. Kepada rakan-rakan yang lain, penulis menyeru agar lebih ramai yang dapat melawat beliau di hospital pada hari ini.

Untuk pengetahuan semua, beliau ialah Nafisah bt Razak

Sehubungan dengan itu, penduduk sekitar Tronoh akan mengorbankan seekor lembu di sebelah gelanggang tenis kampus pada esok hari (Ahad), jam 8.30 pagi. Semua pelajar lelaki kampus di jemput hadir, untuk maklumat lanjut sila hubungi Alizul di talian +60135080016.

4 comments:

  1. aku sbg promoter jer ek, yg in charge nyer pa an..sekian contact aku boleh gak,utk perkembangan terkini nafisah, beliau akan d bedah pd malam ini, kite berdoa supaya semuanya berjalan lancar dan selamat..aminn...kpd lecturer2 petroleum engineering, Nafisah Razak akan tak dtg kelas utk 1 or 2 mggu, jadi anda jgn la label budak tu sbg pemonteng terlampau k,bg la excuse kat die..ok sekian..

    ReplyDelete
  2. pertukaran tempat untuk penyembelihan iaitu, Masjid Tronoh, untuk maklumat lanjut hubungi Alizul - +60135080016.

    ReplyDelete
  3. perkembangan yg amat terkini, nafisah akan operate pagi ni, die kabo camni "Lom.doktor 2 lagging operat smpi esk.esk br die cek blk" sent:31-Aug-2008 02:07:07

    tu la yg beliau msg semalam..

    perkembangan terkini lagi, sembelih tu bukan d tenis court, tp kat masjid tronoh, segala kesulitan agak saya kesali, tp jgn d kesal kan sgt sbb ade hikmah d sebalik nyer..orite

    ReplyDelete
  4. cter tu x betul sangatla AFO, ni die link cter yg sebenar..aku copy ayat ko pastu aku ubah2 sket..hehe http://saiey.blogspot.com/

    ReplyDelete

Comment and Critique